onsdag 9 juni 2010

Börjar bli dags att skaffa Vapenskåp, Vapen och Ammunition

Hunden Troja och en kalv som Greger sköt i höst


Ju längre in på sommaren vi kommer ju närmare en ny jaktsäsong och höst kommer vi. För mig innebär det en hel del inköp.
Först och främst måste jag ha ett vapenskåp, för annars kan jag inte köpa några vapen, när jag har köpt vapen på behövs ammunition, eller man kanske inte behöver det?

En hel del saker som ska inhandlas inom närmsta tiden.
Har ni några tips på Vapen? Vapenskåp eller något helt annat? Skriv!

4 kommentarer:

  1. Luftgevär! Att jaga älg med luftgevär är lite som att fiska torsk med en blåmormyska! Och då räcker det även med att du köper ett Billy-skåp på IKEA...

    SvaraRadera
  2. Kan fungera, men nja, tror jag vill ha lite grövre Kaliber ändå :D

    SvaraRadera
  3. Köp allt utom ammo begagnat, det är det bästa råd jag kan ge,du för mycket mer för pengarna då.

    Erik

    SvaraRadera
  4. Sant Sant, vi får se hur det blir. :)

    SvaraRadera