söndag 20 mars 2011

Älgeredspimpeln

Jahapp, det var den tävlingen det.. I dag hade jag ett träningspass på isen. Jag sprang mellan hålen för att jag trodde mig kunna stöta på fisk någon gång, men icke. Dåligt före var det också, vissa områden lite bättre men det var upp mot knäna mest där jag var.

Det är i alla fall dagens rutt som jag ritat ut på kartan. De två gröna fläckarna kan jag verkligen rekomendera eftersom jag fick 1 fisk på vardera stället.

Det gick hur som helst skit bara. Tror att Håkan Hamrin vann på ca 6,5 kg, bara stora fiskar enligt rykte. Jag lämnade isen och Älgered så fort jag kunde..
När jag kom till stugan igen så gick jag ut på havet och slog ett tjugotal hål i jakt på något med fenor, men icke, inte ens en Simpa kunde havet unna mig.

Bilder från Hårte 










Vi hade i alla fall tur med vädret!.....

Om jag har tid i morgon måndag så slänger jag upp film från "prisutdelningen" från lördagens Dm samt bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar