måndag 7 september 2009

Älgjakts premiär i Junsele till helgen

Skjuter i Mo Jaktlag 2007, Väldigt fin tjur, 320 i slaktvikt om jag inte minns helt tokigt..

På torsdags eftermiddag åker Jag till Junsele för att följa med min Farbror Johnny Edlund på älgjakt i Mo Jaktlag. Det ska blï kul att få komma till Junsele och jaga då det har varit en bra gemenskap och händelserika förmiddagar när Jag har varit där tidigare år. Detta blir 3 året som Jag jagar i Mo Jaktlag.


18 Taggare

Idag så bytte Jag mina Nokia stövlar för de Jag köpte i Torsdags läckte.. Nu får dessa stövlar ta och hålla, Annars så kommer Jag att köpa andra stövlar i framtiden. Det är tredje gången som Jag har blivit missnöjd nu.

Stövlar..

4 kommentarer:

  1. Annars kan Nokia skriva 25% Waterproof på sina kartonger i framtiden. Då håller de sig till sanningen:-) //FA

    SvaraRadera
  2. DEt blir väl 33.33% om jag räknat rätt enligt Emils statestik. //FS

    SvaraRadera
  3. Dessa stövlar höll iallafall första jakthelgen.. :)

    SvaraRadera
  4. Min tolkning: Emil har varit missnöjd 3 ggr tidigare och testar nu ett par nya stövlar för fjärde gången. Blir han nöjd med dessa blir det alltså ett par av fyra som håller utsatt kvalitet. Dvs 25% Waterproof:-)

    SvaraRadera