torsdag 25 november 2010

Snart helg, Rea på Norrländska!

Helgen är i antågande och jag åker till Hårte som vanligt. Jag siktar på älgjakt, men det kan bli för kallt och då blir det väl fågeljakt. Tror att det är risk för att detta blir sista helgen med älgjakt. Nästa helg är det Björköfjärden x2 och det får man inte missa, det vet ju alla tävlingspimplare.
Tror att jag ska påbörja kontrollen av skryllan och alla pimpelspön ikväll, det såg ut som om det kan ta tid...


Någon som ser vilka elitpimplare som har fastnat på kortet i bakgrunden?


Det är storrea på Norrländska (jakt.se) just nu. Har kollat på massor som jag vill äga, men det har varit lite väl dyrt. Men nu är det runt 40 % nedsatt så jag måste nog dit en sväng i morgon för att passa på.
Sista dagen för rean är söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar