onsdag 17 november 2010

Sökes: Var är mina pimpelspön?

Helgen närmar sig med stormsteg, och jag laddar inför ännu en helg med älgjakt, (om föret tillåter).
Men, Pimpelsäsongen börjar närma sig, och jag tog fram skryllan idag. Men det saknas en hel del saker. Var är alla mina pimpelspön!? huhm, sist jag använde skryllan var nog när jag fiskade strömming, hittade lite strömmingsfjäll i lådan. Trekrokar och sådant har jag hittat men spöna är spårlöst borta för tillfället, vi får väl se om vi finner de tillslut.

Jag har lämnat in min HTC Desire idag därför det stängdes av ibland när den blev för varm. Så ska det inte vara så nu är den på lagning i ca 10 arbetsdagar så nu blir det inte någon livebloggning, jag bloggar på söndags kvällen.

4 kommentarer:

  1. Kolla i din skrubb i boden, möjligtvis i dina lådor där...ett tips.

    SvaraRadera
  2. Huhm, Vem är det som kan ha gömt de där då?

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha är det nån som städat undan efter en slarver ?????

    Eik

    SvaraRadera