torsdag 21 februari 2013

Förberedelser inför Sm

Typiskt mig att sitta kvällen innan och göra om lite på några spön kvällen innan vi ska åka. Några detaljer som ändras och någon krok som kanske inte ser riktigt bra ut. Nu har jag ställt ifrån mig skryllan för ikväll och nu är det bara resterande packning kvar.


Klockan 10.20 i morgon så avgår bussen med de kvalificerade från distriktet mot Karlstad för att bo på Scandic.

På lördag är det dags för mig att delta på Individuella Sm. Det blir mitt tredje Sm men det första i Seniorklassen. Det ska bli en riktig roligt att mäta sig med pimpeleliten från Sveriges alla hörn.


På söndagen så är det dags för Lag Sm och där är inte jag med men klubben CFC har med ett lag så att det blir till att vara Coach åt de då.


Såhär innan så ska man ju ta och tippa på vem som vinner. Jag tror att Fredrik Ankarberg vinner på 8796 g.


I Lagtävlingen så kan många lag lyckas, Lill-Thomas lag har väl stenkoll på varenda Abborre i hela sjön men jag hoppas på "vårat" eget lag i CFC. Vinnarvikten blir 20371 g.


Det ska hur som helst bli roligt att träffa en massa folk och få uppleva stämningen på Sm igen.

Ses där!



Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar: