lördag 16 februari 2013

Resultat Kornsjösjön

I dag var det kring 0 grader, verkligen härligt fiskeväder. Föret på isen i dag var riktigt dåligt med stöp/snö till knäna. Även fisket var riktigt dåligt. Det var många som som hade under kilot, bland annat jag. Jag hade 881 g och det tack vare den bättre abborren som jag fick när det var 30 min kvar.

Vinnare i dag blev Janne Johansson på 3,3 kg, Nicklas Jonsson blev tvåa på 3.1, sedan så är minnet slut. Johan kom i alla fall 4a och Micke kom 6a och jag kom 7a. Snabbt rasande vikter som ni ser, resterande cfcare hade under 6 hekto.


Nu är det bara att glömma det här och sikta på nästa serietävling som kan tänkas bli ännu sämre! Norafjärden!!! Mitt mål är till en början att få en Abborre!


Men först så ska det bli SM på Vänern nästa helg, ska bli riktigt kul!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar