söndag 21 februari 2010

Utrustningskontroll


Eftersom det inte blev något fiske denna helg pga det dåliga vädret (Blåst, kyla, snö) så tog jag och kollade igenom skryllan. Hittade dessa tre maggotburkar med ett utgått bäst före datum, de var närmare fluga än maggot om man säger så.
Såg även att det har gått åt en hel del trekrokar redan. Men tror mig att de jag har räcker ett tag till framöver iallafall.
Hittade även min filékniv i skryllan, blev verkligen sugen på att äta abborre, så måste ta reda på lite fisk, men få först och flå sen heter det ju.

Vänster sida

Höger sida. Lite blandat i kroklådan just nu alltså.,

Så här såg kroklådan ut innan säsongen startade (25 nov). Det har ökat lite, men det syns även att det har försvunnit en hel del. Mycket sitter på mina spön, men även många kastade som hade gjort sitt.

Filékniven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar