torsdag 18 februari 2010

Vädret ställer till det igen!


Helgen blir hemmahelg i bosvedjan tydligen. Klubbmedlemmar drar sig ur fisket i helgen. Har försökt hittat annat folk som ska ut, men det verkar som om även de stannar hemma. Får se imorgon. Är det någon som åker någonstans å fiskar så tveka inte att höra av er om det "behövs" en "storfiskare" i helgen..
På lördag är pimpeltävling på Sanslån (Vet inte vart det ligger), men antagligen blir den inställd, men om den inte blir inställd så vill jag fiska.
Söndag är det pimpeltävling på Norafjärden (Höga kusten).

Skitväder ska det bli, kallt, blåst och snö..
Nästa helg är det iallafall Dm. I år ska Dm gå på Indalsälven. Måste börja ladda för det..

8 kommentarer:

  1. Sandslån antar jag att det är du menar.. det är på Ångermanälven i Kramfors-området. Låter kanske inte så kul och det är det inte heller!

    SvaraRadera
  2. Okej, Men jag åker nog gärna dit, om det är tävling. Istället för att inte göra något alls. :)

    SvaraRadera
  3. Emil, har du kollat in väderpronosen? Varför tror du att de inte är någon som vill fiska... kallare än -20 och vind... det är inte möjligt att fiska...

    SvaraRadera
  4. jag kan köra ut dej på alnösundet vid 08.00 på lördag och hämta vid 16.00 så ska du få fiska!

    SvaraRadera
  5. Klart jag har kollat väderprognosen. Ingenting är omöjligt. :)
    FS, det är inte transporten som det sitter i, det är bara det att det är så förbaskat tråkigt att fiska själv, så därför så kollar jag runt.

    SvaraRadera
  6. tävlingen i dag på Sandslån, bra fiske trots gris kallt. Vinnaren hade 10,8 kg på 3 timmars fiske. Men vart var Competition någonstans? Var dom bakis eller för att det va dödens-triangel? Ja det klart det är inte är kul att få 3 hg fisk typ, och att åka 10 mil tur & retur. Och känna sig som en lipsill på vägen hem.

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat! Competition laddar batterierna

    SvaraRadera