onsdag 24 februari 2010

Kommande helg: Tavelsjö (Umeå) & Dm Indalsälven

Tavelsjön, tror att starten är där jag ritat rött.
Behöver tips om fiskeplatser, utrustning mm..


Nu blir det en riktig pimpelhelg, vädret ser hyfsat ut. Risk för snö på lördagen men inte så kallt, runt -10 tror yr. Risken är att det snöar så mycket på lördagen att vi inte kan åka till Umeå, men söndagens Dm kommer nog bli. Svårt att tro att vädret stället till det då.
Jag ska iallafall åka upp på den tävlingen med Fredde och Jens.
Tips om fiskeplatser skulle vara kanon då jag inte vet något platser mm. Hört talas om att det ska vara en jätte bra sjö med fiske efter 40 g abborrar.

På söndagen så blir det Dm på Indalsälven, Jag ställer upp i ÄHJ. Antar att det blir ganska tomt i min klass, tror att det blir lika som förra året, då var vi två stycken...
Jag ska iallafall göra allt för att få vara med på nästa års Sm på Mälaren.

2 kommentarer:

  1. Längst ner öster ut åt höger in i badviken efter vassen.

    SvaraRadera
  2. Tackar, långt dit :O Vi får se hur det blir. Hoppas att vädret är hyfsat imorgon. annars så kommer vi nog inte att åka. Inte så roligt att åka till Umeå i snöstorm..

    SvaraRadera