söndag 22 april 2012

Ottsjön




Sista tävlingen för säsongen är avklarad. Det blev en riktig långpromenad i dag med Johan, Jens och Baddarn. Det var kanonväder i dag och fint före.

Gick i 6 kilometer tills jag borrade mitt första hål. Sedan så gick jag 1,5 km till in i en fin vassvik som tyvärr innehöll för lite fisk och där inne försvann hoppet om en framskjuten placering.

Jag fick inte något bra hål i dag, bästa fick jag fyra abborrar i. Det hade ju räckt med ett bättre hål för att få ihop ett par kilon till så jag försökte kämpa på ett tag men utan resultat. Fick någon enstaka bara. Sedan började jag gå tillbaka när det var drygt en timme kvar.

Vinnare i dag blev Johan Sjölen på 19,7 kg, Grattis!

Tvåa blev Baddarn på 18,7 kg. Fyra blev Jens på 10,2 kg. Jag hade 7,5 och kom 6a..

Ska försöka få till en summering av helgen i veckan.

Helgen för oss i bilen blev riktigt bra i alla fall. En 1a, två 2a placeringar, en tredjeplats och en fjärdeplats, två sjätteplatser och en 14 plats.

Bra avslutning av säsongen :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar