lördag 30 mars 2013

Gåxsjön

Det blev en riktigt långpromenad i dag. När jag var längst bort så var vi närmare 7 kilometer från starten. Jag och Berga fiskade tillsammans under hela tävlingen och vi fick ett varsitt hål på slutet efter mycket slit. Vi fick väl 4 kilo var där innan vi var tvungen att gå 30 min innan slutskottet.


Bra snittvikt i påsarna, såg även att några småkilos hade kommit upp.


Tomas Leijon vann på 13,2 kg, 2a Johan Sjölen 12 kg, 3a Tomas 12 kg, 4a Peo Nilsson 10 kg, 5a Micke 9,9 kg. 6a Fredric 8.8kg.


Jag blev nog topp 15 med mina 5,2 kg. Berga hade ca 4 kilo och Jens vägde inte in.

I Pimpelns Head to Head så vann Baddarn och Thomas tillbaka den. I morgon väntar nya utmaningar på Vikinganappet!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar