lördag 28 januari 2012

Skoteråkning, orrar

Såhär på födelsedagen så blev det en skotertur i ett vitt Långskog. Skoterföret var fint och det snöade hela tiden. När vi åkte på en myr så skrämde vi först 3 orrar med skoter, vi stannade och ett par till tog till flykten från snön. Jag klappade händerna och 4 till flög iväg, sedan så klappade jag händerna och hoade och då flög det ett gäng till.


Nu blir det tjäder till middag och det godaste är ju magen och hjärtat! I morgon åker jag och Bertil till Färlia för Toppjakt i tre dagar. Kul!


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

  1. Håller med att tjäder är det bästa!! Vi åt också det med till middag idag och dessutom är det min födelsedag i morrn :*))) Mvh Susanne :)

    SvaraRadera
  2. Då får jag gratulera i dag då :) riktigt gott med tjäder!

    SvaraRadera