fredag 1 januari 2010

Landösjön dag 1, 6 rödingar

Glad Norsk!


De flesta folket satt alldeles utanför avspärrningarna. Lite längre in är det odlingar.

Tommy med ett PB



Mina rödingar

Idag var jag ute på Landösjön för första gången, det var jag, Niklas Strengelsrud, Tommy Strengelsrud, Jörgen Storm, Jesper Dyberg, Fredrik Samuelsson.

Jag fick 6 rödingar, totalt 3127 g. Tommy 3 rödingar, största 1223 g (nytt pb för honom) Storm fick 2 st, Jesper 6 ½ rödingar, Fredde 6 ½ rödingar.

Hörde att de fick en på 3,6 g idag där ute på isen.

Imorgon tar vi fler!

Batteriet tog slut, så hela drillningen kom inte med. Men han fick en röding på 1585. Medans jag filmade på ropade Fredde och sa att han hade fisk på, så jag sprang och filmade hans röding också.

Lite dålig ordning på inlägget, men det är en usel dator med väldigt dålig uppkoppling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar