onsdag 2 februari 2011

Fin eftermiddag på Björköfjädern

Det nappade som det alltid brukar göra på Björköfjädern i dag.
Jag tog bilen dit efter skolan och fick därför väldigt dåligt med bra fisketid. Började väl fiska vid 13.00 och åkte hem vid halv fyra, när solen försvann och jag fick dagens första bomhåll.

Efter mina första tre hål så hade jag 30 abborrar och det fortsatte så en stund innan det dog av och blev betydligt sämre fiske.

Tog reda på 15 matfiskar som jag har fileat.

Det bör även dyka upp en film i morgon som jag spelade in i dag.
Published with Blogger-droid v1.6.6

5 kommentarer:

  1. En 4timmars tävling på söndag, Lugnviksfjärden utanför kramfors,är nog bland dom bästa ställerna på Ångermanälen.

    SvaraRadera
  2. Alltså ganska dåligt :) vi får väl se hur det blir.

    SvaraRadera
  3. Ifjol vann Janne J på 11kg,vi va dit förra veckan o prövade isen,fick fisk,lite större tillomed.

    SvaraRadera
  4. Janne Johansson får ju 4-5kg i en vattenpöl han.

    SvaraRadera