torsdag 24 februari 2011

Övik till helgen

På lördag är det tävling i Övik, SFK Storfiskarna som har den tävling. Tävlingen är mellan 10-14 och jag har planerat att befinna mig där då, även Örjan.

Tror att detta är tävlingsvattnet och jag tror att starten är på detta ställe. Skulle vara kanon om någon kunde bekräfta uppgifterna..??

Jag har aldrig tävlat här men jag har hört nå rykten om att det kan vara bra fiske, men som alltid med dessa havsvikar så kan det vara riktigt bra ibland och uselt ibland.. Så vi får väl se..

4 kommentarer:

  1. Området är rätt,och fisket ska visst vara bra där oxå,bara titta vart Övikarna tar vägen-

    SvaraRadera
  2. Kan vara lurigt fiske där....Du kan gå vänster förbi bron, sen på vänster sida i sundet melan stora ön och land. Du ser vart folket samlas. Ett annat ställe är snett höger ut från start

    SvaraRadera
  3. Ändrade planer, blir på hemmaplan i morgon istället :) Fritidsfiske

    SvaraRadera