torsdag 1 april 2010

Marmen

Marmen

Idag fiskade vi på Marmen. F Samuelsson och F Ancarberg visade vägen med varsin påse över 16 kilo.
Jag fiskade dåligt, jag rörde på mig och letade över stora ytor men hittade inga mängder med fisk. Jag kunde få 10 fiskar i ett hål, för att sedan gå bom i 10 hål. Mina sista tre hål för dagen gjorde jag på en kant, borrade med 1 meters mellanrum och det nappade väldigt bra i de hålen, speciellt det första.
Jag kände att jag inte hade något som jag trodde på idag, jag har bytt trekrokar lite titt som tätt, fast det hjälpte inte mig.. Men men, detta var bara uppvärmningen, det är resten kvar nu!



I väntan på start. Det regnade väldigt mycket ett tag idag. Man blev direkt blöt, och blöt var man sedan hela tävlingen.. Funderade ett tag på om kläderna skulle hinna torka under påsken..

Norge var också här, Niklas och Tommy Strengelsrud.

Ancarberg tömmer skryllan, han fick bra med fisk men Samuelsson hade 160 g mer ! ¨¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar