måndag 1 mars 2010

Resultatlistor från Dm Västernorrland 2010 och Tavelsjön (pk nordic nappet)

Här är resultatlistorna från Dm Västernorrland 2010. Har kollat igenom listorna lite och som jag alltid gör är att jämföra mitt resultat med klassen Herr Senior. Hade jag deltagit i den klassen så hade jag hamnat på en 7 plats, vilket är väldigt bra anser jag.

Från Cfc har dessa gått vidare till Sm:

Herr Senior Lag (Jens, Berga, Fredde, Bergman)
Herr Senior i individuellt (Bergman)
Älder Herrjunior (Jag)
Dam (Maria Bergman)

























Resultat från Tavelsjön, PK Nordic Nappet.



Tänkte ett tag på att ställa upp i Herrsenior klassen som jag brukar göra annars, men eftersom det var gratis för juniorer så deltog jag där istället. Om jag hade varit med i Herrsenior klassen så hade jag kommit på 13 plats, vilket bör ses som godkänt då det var 26 startande.

Resultatlista hämtat från http://pknordic.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar