lördag 6 mars 2010



På dagens tävling på Billbosjön i Övik så deltog 7 stycken från CFC. Jag, Fredde, Jens, Berga, Örjan, Bergman och Maria. Jag började bra med att ha cirka ett kilo efter 20 min. Fick två bättre fiskar och en del mindre.. Men det dog direkt och jag gick vidare, för att fiska efter småfisk resten av tävlingen. Hade inte någon bra känsla idag, men jag gnetade på ändå..
Främsta placering blev Fredde i seniorklassen, Han kom på tredje plats. Örjan kom fyra i Veteranklassen. I Seniorklassen så kom Berga på nionde plats, Bergman på tionde och jag på elfte plats. Jens hamnade någonstans längre ner.
Vinnare blev Janne Johansson på 6772 g
Jag hade 3337g.
Ska försöka få tag i resultatlista..

Imorgon är det Alnönappet klockan 11 som gäller!
Tog det lugnt i starten och lät resten springa iväg..


Örjan och Berga innan start.

Kanonväder idag, den bästa pimpeldagen hittills i år!

Prisutdelning

2 kommentarer: