lördag 13 mars 2010

Superpimpel, Slog till med en rejäl påse!

Björköfjärden idag.
Jag är helt slut efter dagens fiske. Jag köttade upp 25 514 gram abborre. Nytt Pb för mig! Jag vann Juniorklassen, men skit i det, det som jag tycker var roligt var att jag hade Fjärde tyngsta påse idag, av ca 100 deltagare.

Nu måste det ätas och sovas, och framförallt behandla händerna som är fulla av sprickor och blod.. Men så blir det när det fiskas på bra! jag klagar icke!










Hamburgare och lite smått och gott fanns att köpa

Kanonväder, Kanonföre, Kanonfiske

Det blev en hel del folk, men bör ha blivit fler..

4 kommentarer:

  1. Niklas Strengelsrud14 mars 2010 kl. 01:01

    Grattis Emil! Grymt bra fiskad!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack,hur gick det för dig på nordiska?

    SvaraRadera
  3. Grymt jobbat! jag som trodde du var för klen för att bära såna vikter :)
    /C

    SvaraRadera
  4. Haha, När det gäller fiske så orkar man mycket mer!

    SvaraRadera